65. narozeniny Pipi Dlouhé punčochy!

Úplnou náhodou – díky dnešnímu logu na vstupní stránce Googlu – jsem zjistila, že Pipi Dlouhá punčocha dnes slaví 65. narozeniny. Možná je proto načase přiznat, že Pipi je pro mě jedna z nejinspirativnějších literárních hrdinek. Protože si dělá, co chce. Protože je v tom dělání co chce vynalézavá a kreativní. A protože je silnější a odvážnější, než dává najevo. Pravda, většina z nás to má těžší v tom, že neuzvedneme koně… a že doma ve vile Vilekule nemáme kufr plný zlatých peněz.

1 comments

  1. Tvé testovací aktivity jsou moc zajímavé. Přečetla jsem tu o televizi a musím říct, že takto vnucená, nemohla mít úspěch. Takový test se nejlépe provádí když vypnou elektriku v dosahu desítek metrů. To pak nastupují svíčky, seskupení na rozloženém gauči a vyprávění. Takový test bývá dost úspěšný. Má ještě jednu podmínku, musí být v zimě, když je brzy tma :-))))
    Jinak Pipi jsem zaznamenala až se svými dětmi, líbila se mi, ale nějak mi jí bylo líto, že nemá maminku.
    Ještě doporučuji knížku: Nejstarší vnučce jsem četla knížku od Betty MacDonaldové – Paní Láry Fáry, je výborná.

Napsat komentář