Ráda bych věděla, co to přesně jsou ty ženské zbraně?

Lara Croft ženské zbraně ovládá.

Prý existují, ale já jsem je nikdy na vlastní oči neviděla. Některé ženy se tváří, jako že je umějí používat. (A asi opravdu umějí, když vezmu v úvahu, že s vynaložením minimální energie dosahují pozoruhodných výsledků. Jako například moje babička Luďa, která nikdy nebyla moc dobrá kuchařka, ale když nám po obědě s výrazem Magdaleny Dobromily předložila svůj „dezert“ – rozuměj, něco vyrobeného z kupovaných oplatek, starého kompotu a šlehačky ve spreji – vždy se od mužského obecenstva dočkala hlasitých ovací.)

Já osobně jsem ovšem nikdy nepřišla na to, jak ty ženské zbraně vypadají, z jakého muničního skladu se fasují a jak se s nimi zachází. Věřte mi, že jejich používání bych nepovažovala za nijak nedůstojné. Ráda bych si s nimi usnadnila život. (Jako například moje kolegyně, které náš firemní ajťák během dvou let složil k nohám už třetí služební počítač, zatímco já stále pracuju na tom starém.) Ale nevím, jak na to.

Nejvíc mě rozčiluje, že ženy, které s ženskými zbraněmi zjevně umějí zacházet, vám nikdy přesně neřeknou, jak se to dělá. Tváří se, jako že jde o obecnou vědomost ženského pokolení, něco, co se dědí spolu s chromozomy XX, a že to my holky přece všechny známe.

Když se snažíte z těchto zbraněmi vyzbrojených žen vymámit přesný návod, řeknou vám jenom půlku. Vypadá to asi takhle: „Musíš ho přece přesvědčit, že…“ Dál tu větu nedořekne. Místo toho následuje významné spiklenecké mrknutí. (O kterém já ale netuším, co se za ním skrývá)

Další varianty jsou následující:

Musíš v něm vzbudit pocit, že na to přišel sám.“ Mrk mrk.

„Musíš mu dát najevo, že je ten nejlepší.“ Mrk mrk.

„To si přece nějak umíš zařídit.“ MRK MRK!

Takže, milé dámy, které máte doma nějakou „ženskou zbraň“, pokud by některá z vás byla ochotna prozradit mi ten návod až do konce, bez mrkání, moc ráda se nechám poučit!

16 comments

  1. Milá Báro, jsem na tom stejně a tak prosím, pokud se tu něco dozvíte, dejte nám ostatním také vědět 🙂

  2. Jo to „Musíš v něm vzbudit pocit, že na to přišel sám“ by mě taky moc zajímalo, taky mi to nikdy nikdo nebyl schopen vysvětlit! Nebo mám doma nějaký extra inteligentní exemplář muže, prootže na něj žádné triky ani trochu nezabírají:-(

  3. přečtěte si knihu válka spermií, tam je vědeckopopulárně vyložen backround na jehož principu všechny tyhle zbraně fungují

  4. Nevím, asi v tom budou feromony, či co. Zkrátka jsou ženy a nemusí být ani nutně krásné, pro které by se prostě člověk rozkrájel. No jinak jsou to klasické ženské zbraně jako pořádný dekolt, krátká sukně, hraní si s vlasy, nalíčené rty, zaříznuté spoďárky, které se rýsují přes tenkou látku, nebo poloprůhledné oblečení. Perfektně padnoucí džínsy jsou taky dost dobré, no ale na to musíte mít postavu buď holky krev a mléko, nebo v horším případě Barbie. Taky když je ženská trochu mrcha a hraje si s chlapem (náznaky), to taky udělá svoje. No to ostatní je různé, každému se líbí něco jiného. Jinak osobně za takový osobní ideál dokonalé krásky považuji herečku z filmu „Muži v naději“, Vica Kerekes. Ta je božská.

  5. Skoro bych řekl, že ten trik je v hezkém úsměvu a kukuč. Zkrátka že to MRK-MRK byla praktická ukázka toho, jak na to 🙂

  6. U mě to taky nějak nezabírá 😦 Když už si skoro myslím, že jsem pochopila víc, než bylo chtěno, jdu a hned to vyzkouším – a nic.. Pořád nevím, jestli je chyba ve mě, nebo v nepřesném návodu? Nebo v mužích? Třeba vidí, jen to MRK MRK, které chtějí vidět 🙂

  7. Bůh mne spas, jestli si tohle přečte moje kamarádka 😉 Myslím si, že ta dokonale rozvinula všechno, co se dá za ženské zbraně považovat. Ovšem zmoudřela až v osamění, po padesátce. S naprostým úžasem zjistila, že zapůsobí ty nejprofláklejší triky, ovšem nesmějí být křečovitě naražené na starý styl. A taky tam, kde příliš fungovaly samy o sobě, se nerozvinul rovnoprávný vztah. Takže to vysvětlím: Viděli jste film Pravá blondýnka, kde hrdinka učí kadeřnici půvabnému triku se skláněním se pro něco na zem? Tak přesně jako ta kadeřnice, aniž ten film viděla, se moje kamarádka začala chovat. Protože jako zasažená bleskem pochopila, že blondýny to mají snazší. Tak si představte oblondělého diblíka metr osmdesát/cca metrák, jak s předními pacinkami ve výši prsou cupitá po špičkách. To je základ. Obdivně se smát všemu nebo dávat najevo, jak jsou řeči protějšku zásadní pro trvání Vašeho života už chce větší nácvik a někdy sebezapření. Vzhlížet i k prcku pod metr padesát (tím myslím poměr míry na všech úrovních). Poněkud ji ovšem zmátlo, když jeden z nápadníků považoval existenci počítače v kuchyni za nebezpečnou věc (pro její duševní obzor a zdraví). Zkrátka už se občas prozradila a on chtěl vrátit stav, kdy mu připadala dokonale pitomá (a ovladatelná). Dnes cupká jen občas v neznámém prostředí a komunikuje s partnerem na stejné úrovni, dobře se sešli. Neřekněte to na mne, ale já si myslím, že ona se pro něj vyloupla z hejna slípek poté, co si pořádně popovídali a on tu blondivou slupku odkryl 😉 Že ji nejdřív bral jako nic extra, jednu z mnoha, co jim slíbil, že se sejdou. Na druhé straně ona už pochopila, že chlapíky, co na ně příliš dlouho platí bezbrannost diblíka, rozhodně nebrat pro život a rozumný mužský se srdcem na pravém místě je pořád k nalezení. A roky jdou…

  8. Slyšela jsem, že nejsilnější (nevím jestli zrovna ženskou, ale to nevadí) zbraní je úsměv. Hůř se odmítá někomu, kdo je na vás milý. Moje tajná ženská zbraň? Náhoda, ono to jde prostě samo.

  9. Já si myslím, že je to hlavně o tom, užívat si to bytí ženou… jistě, můžete k tomu i nosit šaty, upravovat si vlasy a roztomile se usmívat ,ale především si u toho musíte užívat tu ženskost, která z vás sálá:)…
    Nejsem nějaká domácí puťka, která by nechala každého, aby s ní manipuloval, ale pokud mi muž nabídne, že mi pomůže s kufrem nebo mi otevře dveře, dokážu to ocenit prostým úsměvem a poděkováním. A to mnoha ženám chybí. Pokud jim muž nabídne malou gentlemanskou výpomoc obvykle ji odmítnou s tím, že ony to přece zvládnou samy. A tam je, mám pocit, trochu ta chyba:)

  10. Být sebevědomá a brát všechno jako samozřejmost. Nejen že vám chlap poponese blbý kufr, otevře dveře, opraví počítač, odveze domů, ačkoliv to máte od mhd pár kroků… Sám od sebe to neudělá. Musí z vás vyzařovat ta samozřejmost. Mně to nejde, ale s otevřenou pusou občas pozoruju, jak některé ženy vlečou muže na vařené nudli.

  11. Jediná zbraň, kterou jsem kdy použila vědomě a zabrala, byla „hloupá blondýna“. Na policistu zabrala a bloková pokuta se nekonala …

  12. MIle zeny, podle vztahy funguji tak, jak si myslime, ze maji fungovat. Presne podle toho co mame v nasich hlavinkach. A kdyz tam mam program VSECHNO ZVLADNU SAMA, tak si na tu hlavinku muzeme desetkrat namalovat hezky oblicej a kroutit se jako hadice, muz stejne bezi za tou, ktera je bezbranna a nezvladne to 🙂 A propo, taky jsem ta, ktera to vsehcno zvladne… Ono je nekdy pro muze velmi tezke tahat za sebou pichly tank v podobe naproste nemohouci chudinky… Takze zlata stredni cesta… 🙂 🙂 Verim, ze to zvladneme!!!!

Napsat komentář