11 comments

  1. Báro, jsem na tebe hrdá, krásně pravdivě jsi to řekla a ještě navíc ti to strašně šlo od ruky (od pusy) a slušelo! Buď na sebe taky hrdá! Prosím tě, co se děje pak? Volná diskuze? To by mě zajímalo.

  2. Milá Báro, díky za tohle video. Přiměla jste mne zamyslet se… a ač nezačnu psát blog, určitě odteď budu mnohé situace vnímat jinak… a budu vděčná za to každodenní štěstí, kterého se mi dostává. Lenka

  3. Skvelá prednáška. Smiem sa opýtať kde ste prednášali? V rámci akej akcie. Vedela by som Vás počúvať stále. Ideálne ráno pred ťažkým dňom a večer keď som unavená a podráždená.

  4. Krásná, pohodová přednáška… a mluvíte mi z duše, to vše je tak moc pravda až to bolí 🙂
    Děkuji a držím Vám palce.
    PS: jsem moc ráda, že jsem před mnoha měsíci našla Váš blog.

  5. Bomba! Az me napadlo, ze byste takhle mohla promlouvat k celemu narodu. Idealne po ranu v radiu. Jardis

  6. Jééé, já jsem tak ráda, že jste krásná a příjemná i na živo. Někdy ty virtuální světy hodně klamou, ale vy jste opravdu taková, jakou jsem si Vás představovala .

  7. To se Vám moc povedlo! Takhle dlouho mluvit bez poznámek, to obdivuju, působila jste moc mile a přirozeně. Mám taky chuť vytáhnout sáně,-) Díky moc za inspiraci a celý blog

  8. Pokud jste nečetli, zkuste konfrontovat – Karel Čapek: Matka

    Mě z těch protikladů až mrazí záda. A rozhodně se mě neptejte co je správý pohled na život. Oboje má něco do sebe.

Napsat komentář